Shazi

My pictures are my words

Dag 2. Helt fucking obssesed

Publicerad 2016-01-02 20:06:29 i Allmänt, låttips,

 
Ta inte illa upp om jag svär på min blogg, det är sån jag är.
 
Har aldrig riktigt lyssnat på selenas låtar... förutom när jag var liten och kollade på den där cinderellafilmen med henne. Men gashh hennes nya album, massvis med låtar som verkligen är sköna och man kan relatera till. Jag är speciellt helt fucking obssesed med den här låten! Personligen en favorit just nu. Love it. Ahhjaa, ska inte tjata vidare lyssa och enjoy.

Kommentarer

Postat av: Sandra'

Publicerad 2016-01-03 18:54:01

håller med dig :D
hennes nya album är sjukt bra!

Postat av: Viktoria Eriksson

Publicerad 2016-01-03 21:30:51

Såå himla bra, nördat hennes album sj ju! :D

Postat av: linah

Publicerad 2016-01-04 15:56:16

sååå grym! <3

Postat av: radhuslivet.se

Publicerad 2016-01-05 14:20:48

Jag håller med. Men jag är beroende av låten "good for you". Kan aldrig lyssna för mycket på den 🙉

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Shazi

Hej, jag är en 19 årig tjej vid namn Shahrzad men kallas bl.a. för Shazi. Pluggar för nuvarande Civilingenjörsutbildningen industriell ekonomi på MDH. Lägger upp bilder på vardagen då jag tar extremt mycket bilder... men givetvis kommer massvis annat med. Read and enjoy. http://instagram.com/shahrzadga/ http://comealivewithmebabe.tumblr.com/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela