Shazi

My pictures are my words

Last day of 2016

Publicerad 2016-12-31 12:43:00 i Allmänt, hälsa/motivation,

Idag är sista dagen på år 2016. Hela året har känts så långsamt..så mycket har hänt... men nu när det är sista dagen..känns det som att jag bara har hunnit blinka.  Detta har varit det bästa men även det absolut värsta åren jag upplevt. Jag har förlorat den mest betydelsefulla person som var en del av mig enda sedan jag föddes (mormor), när jag förlora henne kände jag hur en del av mig bara försvann. Kan fortfarande inte fatta att hon är gone. Har alltid haft en bild av att hon alltid kommer vara där.. ett liv utan henne fanns bara inte. Hon skulle vara där när jag blev äldre, gifte mig, när jag fått barn, vi skulle resa tsm, allt. Även nu.. känns allt så overkligt. Hon var den mest finaste människa som någon någonsin mött. Hom var en pure ängel på jorden, men idag är hon en ängel i himmlen <3.
 
Har tagit studenten o gått på min första bal o saknat mina gamla klasskamrater (mest dem jag umgicks med ) så mycket it hurt.
 
Dessutom tack vare att jag tänkte *why not*, har jag nu en person i mitt liv som jag aldrig trodde skulle betyda så mycket, och har även spenderat hela sommaren med denna amazing person. Har även börjat på den utbildning som jag drömt om, som även tar mig närmare min dröm, det jag vill jobba med. Har fått två amazing bestfriends som dessutom går i samma klass som jag.
Kan inte förstå att det som hände första halvåret är en del av andra halvåret. Allt detta är bara en liten bråkdel av allt som har hänt. Minst sagt kommer detta vara ett oförglömligt år. Gott nytt år alla.

Kommentarer

Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Publicerad 2016-12-31 15:09:37

Låter verkligen underbart, gott nytt år fina du! :)

Postat av: HTTP://nouw.com/carroat

Publicerad 2016-12-31 15:44:43

Gott nytt år! :)

Postat av: Netti Starby

Publicerad 2016-12-31 15:44:53

Vad tråkigt med din mormor och jag beklagar sorgen! <3 Jättefin du är på bilderna och jag önskar dig gott nytt år! Kramis

Postat av: emelie

Publicerad 2017-01-01 08:39:36

beklagar din mormors bortgång <3. Fantastiskt fina bilder på dig från studenten :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Shazi

Hej, jag är en 19 årig tjej vid namn Shahrzad men kallas bl.a. för Shazi. Pluggar för nuvarande Civilingenjörsutbildningen industriell ekonomi på MDH. Lägger upp bilder på vardagen då jag tar extremt mycket bilder... men givetvis kommer massvis annat med. Read and enjoy. http://instagram.com/shahrzadga/ http://comealivewithmebabe.tumblr.com/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela