Shazi

My pictures are my words

Jessico fyller 21

Publicerad 2017-05-01 21:34:00 i Allmänt,

Jessico när du läser detta vill jag bara säga Grattis One more time på din birthday! Du är en otroligt fin person både på utsidan o insidan, intelligent med humor som en vet inte vad, bra på att laga mat (precis som Jennifor ) en riktigt Wifey ! Allt som fattas nu är att du söker till idol med din fantastiska sångröst! Kommer vara där och heja på dig! Förutom det är jag säker på att du kommer nå allt du strävar efter! enjoy bästaste åldern nu! Grattis bruttan älskar dig!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-05-02 17:50:35

Åhh tack finaste Shahrzod!! Älskar dig💕

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Shazi

Hej, jag är en 19 årig tjej vid namn Shahrzad men kallas bl.a. för Shazi. Pluggar för nuvarande Civilingenjörsutbildningen industriell ekonomi på MDH. Lägger upp bilder på vardagen då jag tar extremt mycket bilder... men givetvis kommer massvis annat med. Read and enjoy. http://instagram.com/shahrzadga/ http://comealivewithmebabe.tumblr.com/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela