Shazi

My pictures are my words

Sista dagen i Västerås

Publicerad 2016-12-21 12:21:00 i Allmänt, Utsikter,

Hej alla, kan inte fatta att det har gått ett helt halvår sedan jag började på högskolan! .. och även ett halvår sen jag uppdaterade bloggen sist. Har inte hunnit skriva någonting, då allt flyttande och komma in i hela "högskolefasen" med pluggandet och göra allt själv, tog ett tag. Första månaden bestod av nollning, då var man bokstavligen endast hemma för att sova. Vi hade olika teman för de olika festerna (hade tänkt lägga ut inlägg på det senare) och redan från första dagen började jag umgås med två personer som skulle betyda så mycket senare, nämligen Jennifor och Jessico, bästa tjejerna. Vi umgås bokstavligen varenda dag. Kunde inte känna mig mer lycklig lottad än att ha träffat dessa sköna *bruttor* och ännu mer att vi dessutom går i samma klass. Kan det bli bättre?! 
Ska iallafall lägga ut alla bilder från halvåret på bloggen. Måste nämligen rensa mobilen, då endel saker är inplanerat för 2017! Can't wait!
Hoppas alla ni har haft det grymt. Jag önskar er inget annat än det bästa! Förlåt till er som kommer tillbaks på bloggen varje dag och ser att jag inte lagt ut något. Nu är jag tillbaks iaf! Så ska börja med att berätta om gårdagen (med bilder från gårdagen som ni kan se ovan).
Igår var det sista dagen i Västerås, min pluggstad. Var ledig igår, så hela dagen bestod av städning och packande för hemfärden. Träffade bästa Jessico och Jennifor, vi drog och åt och tog en snabb runda i stan. Vid 18 tiden kom jag hem till familjen, känns så underbart att få träffa dem igen:'). Hade även fått julklpappar från min moster, världens vackraste klänning i'm telling u guys!
Det var allt för nu, mycket på en gång... men vi hörs guys!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2016-12-21 21:51:16

Kul att du kommit igång igen med att blogga! och hoppas att allt går bra med fortsatta studier :D

Postat av: Rolf

Publicerad 2016-12-21 23:57:41

Vad roligt att du är tillbaka!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Shazi

Hej, jag är en 19 årig tjej vid namn Shahrzad men kallas bl.a. för Shazi. Pluggar för nuvarande Civilingenjörsutbildningen industriell ekonomi på MDH. Lägger upp bilder på vardagen då jag tar extremt mycket bilder... men givetvis kommer massvis annat med. Read and enjoy. http://instagram.com/shahrzadga/ http://comealivewithmebabe.tumblr.com/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela