Shazi

My pictures are my words

Tenta på måndag

Publicerad 2017-01-05 12:14:02 i Allmänt,

Kom på att vi har tenta på måndag... har alltid trott det var på onsdag... två dagar gör stor skillnad och nu har jag allmänt panik. Längtar tills mattetentan är över så jag kan chilla. Enough with this tentabullshit. Här får ni lite printade bilder så ni kan få njuta av något medan jag går igenom all tentaplugg.
 
Saknar alla på bilderna enormt.. nu ska jag försöka få igång pluggandet ordentliget... men orkar inte åhh.

Kommentarer

Postat av: Freja Marley Lindsjö

Publicerad 2017-01-05 14:04:39

fina bilder :)

Postat av: wiolettan

Publicerad 2017-01-06 13:47:18

Mysiga bilder. Du är snygg.
Matte, det var mitt jobbigaste ämne i skolan. Lycka till.
Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Shazi

Hej, jag är en 19 årig tjej vid namn Shahrzad men kallas bl.a. för Shazi. Pluggar för nuvarande Civilingenjörsutbildningen industriell ekonomi på MDH. Lägger upp bilder på vardagen då jag tar extremt mycket bilder... men givetvis kommer massvis annat med. Read and enjoy. http://instagram.com/shahrzadga/ http://comealivewithmebabe.tumblr.com/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela