Shazi

My pictures are my words

Fifty shades darker

Publicerad 2017-02-14 17:19:00 i Allmänt, filmtips, låttips,

Såg på fifty shades darker i söndags. Av någon anledning hade jag för mig att premiären skulle vara på alla hjärtans dag då de stod på trailen, men tydligen inte. Vi märkte i fredags att det var då den hade premiär, men jag o bruttorna´kunde inte se den då den ena bruttan hade andra mysplaner. Men iallafall så såg vi den i söndags. Tyckte filmen var helt okej, persoligen tyckte jag om första filmen mer. Men det fanns en del scener som var rätt så bra i denna också. Om ni inte sett den, se den.. för den är ju trots allt en film som alla måste se.
 
nedan får ni låtar och små delar av låtar från filmen:
1.Corinne Bailey Rae - The Scientist (favoritlåten från filmen)
2.cruise - kygo
3. Zayn and Taylor Swift Lyric Video - "I Don't Wanna Live Forever"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Shazi

Hej, jag är en 19 årig tjej vid namn Shahrzad men kallas bl.a. för Shazi. Pluggar för nuvarande Civilingenjörsutbildningen industriell ekonomi på MDH. Lägger upp bilder på vardagen då jag tar extremt mycket bilder... men givetvis kommer massvis annat med. Read and enjoy. http://instagram.com/shahrzadga/ http://comealivewithmebabe.tumblr.com/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela