Shazi

My pictures are my words

Tack ska ni ha!

Publicerad 2015-11-22 21:56:00 i Allmänt, Tack,

Åh, älskar att så många av er fortsätter att titta in i bloggen trots att jag uppdaterar otroligt segt.Kände därför att det var dags att lägga in något inlägg. Lyckas alltid att bara stänga av och sluta blogga när jag ser att jag får allt för många läsare. Antar att det känns lite skrämmande när det är så otroligt många som läser. Men från och med nu ska jag hålla igång bloggen (eller iallafall försöka) trots det och köra mitt eget flyt. Ska se det som något positivt, vilket många nog skulle göra, allt händer väl av en anledning. Blir trots allt väldigt glad av allt underbart ni säger om min blogg, tack ska ni ha! 

Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2015-11-22 22:56:20

Fin bild!

Postat av: Rolf

Publicerad 2015-11-24 00:25:02

Klart man tittar in här lite emellanåt och ser vad du pysslar med:-)
Du är positiv och glad och det är trevligt att läsa dina inlägg.

Postat av: starsinlife.blogg.se

Publicerad 2015-11-24 12:06:20

Fin bild!

Postat av: linah

Publicerad 2015-11-25 22:21:36

fin du är!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Shazi

Hej, jag är en 19 årig tjej vid namn Shahrzad men kallas bl.a. för Shazi. Pluggar för nuvarande Civilingenjörsutbildningen industriell ekonomi på MDH. Lägger upp bilder på vardagen då jag tar extremt mycket bilder... men givetvis kommer massvis annat med. Read and enjoy. http://instagram.com/shahrzadga/ http://comealivewithmebabe.tumblr.com/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela