Shazi

My pictures are my words

Ta det inte personligt!

Publicerad 2015-04-26 15:44:00 i Allmänt,

Måste bara säga till alla att jag och bästa Felicia♥ märkte att mitt konto "unfollowed" nästan alla som jag följde. Jag bytte lösenord direkt och det slutade. Alltså blev mitt konto hackat för andra gången. Hade tydligen aldrig bytt lösenord förra gången (Konstigt). Så iallafall har följt alla som jag kommer ihåg att jag följde. Känns hemskt. Men nu vet ni, så ta det inte personligt om du blev unfollowed, skriv till mig om jag glömde någon.

Kommentarer

Postat av: Adonna

Publicerad 2015-04-27 18:42:37

Hoppas du inte blir hackad mer. Inte kul sådant!

Postat av: Rolf

Publicerad 2015-04-27 23:08:14

Vilka hemska hackare. Nåja,jag (för) följer dig bara här på Din blogg;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Shazi

Hej, jag är en 19 årig tjej vid namn Shahrzad men kallas bl.a. för Shazi. Pluggar för nuvarande Civilingenjörsutbildningen industriell ekonomi på MDH. Lägger upp bilder på vardagen då jag tar extremt mycket bilder... men givetvis kommer massvis annat med. Read and enjoy. http://instagram.com/shahrzadga/ http://comealivewithmebabe.tumblr.com/

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela